Minik girişimci Aybarshan Erkoç, kendi kahve markasının kurucusu oldu

Minik girişimci Aybarshan Erkoç, kendi kahve markasının kurucusu oldu

Minik girişimci Aybarshan Erkoç, kendi kahve markasının kurucusu oldu
EKONOMİ 14.10.2025 14:59:00 216 0

Faralli Coffee, Ankara Antares AVM'de görkemli bir törenle ilk şubesini açtı. 10 yaşındaki Aybarshan Erkoç, markayı kurmanın mutluluğunu yaşadı. Şirket, kahve tatlarını Türkiye'nin yerel lezzetleriyle harmanlayarak yurt dışında büyümeyi hedefliyor.

ANKARA (İGFA) - Faralli Coffee, Ankara Antares AVM’de düzenlenen renkli bir törenle kapılarını açtı

Kahve sektöründe uzun yıllardır üretim yapan EDM Global Gıda çatısı altındaki Faralli Coffee, Ankara’daki ilk şubesini görkemli bir törenle açtı. Markanın kurucusu 10 yaşındaki Aybarshan Erkoç, kendi markasını hayata geçirmenin gururunu yaşadı.

 

Antares AVM’de gerçekleşen açılış törenine çok sayıda davetli katıldı. Etkinlik boyunca palyaçolar, ücretsiz mısır ve pamuk şeker ikramları, kahve ve tatlı servisi ile ziyaretçilere keyifli anlar yaşatıldı.

Törenin en dikkat çekici anı ise markanın isim babası Aybarshan Erkoç’un kurdeleyi kesmesi oldu.

Henüz 3,5 yaşındayken “Alberto Faralli” adını bularak markaya ilham veren Erkoç, duygularını “Babamın ticaretle uğraşması nedeniyle markalara ilgim vardı. Resim derslerinde çizimlerimle bir marka tasarladım. Bugün hayalim gerçeğe dönüştü, çok mutluyum.” sözleriyle dile getirdi.

 

Faralli Coffee’nin iç mimarisi, iç mimar Ela Cihan Güller tarafından modern çizgilerle tasarlandı.

Markanın logosunda yer alan antik Roma’nın ‘kafein tanrıçası’ figürü, kahvenin tarihine ve markanın sanatsal duruşuna gönderme yapıyor.

Faralli Coffee Genel Müdürü Enes Çadırardıç, markanın gelecek hedeflerini ise şöyle özetledi:

“Kahveyi Türkiye’nin yerel tatlarıyla harmanlayarak kendimize özgü lezzetler geliştirmek istiyoruz. Uzun vadede yurt dışında kendi kahve bahçelerimizi satın alarak üretimin her aşamasını kendimiz yönetmeyi planlıyoruz.”

 

2030 yılına kadar 600 şubeye ulaşmayı hedefleyen Faralli Coffee, Türk kahve kültürünü modern tasarım ve yenilikçi dokunuşlarla dünya çapında temsil etmeyi amaçlıyor.

 

Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

İnşaat üretimi yıllık yüzde 28 arttı

Ücretli çalışan sayısı Ekim’de yıllık yüzde 1 arttı

SEDDK'dan üç önemli düzenleme... Sigorta sektöründe finansal raporlama kuralları 2027'ye ertelendi

Mesleki Yeterlilik Kurumu, yeni ulusal standartları yayımladı

502 firmaya Dahilde İşleme İzni verildi

Adıyaman’ın Ekonomisi CNBC-e’de Gündeme Geliyor

ABB'nin kırsal kalkınma destekleri sürüyor

TSKB ve KfW Kalkınma Bankası’ndan 250 milyon Euro’luk yeni anlaşma

Kredi kartlarında yeni dönem başlıyor

KTO, makine ve takım tezgahları sektörünün nabzını tuttu

İşte 2026 yılı doğal çiçek soğanlarının ihracat listesi

Tohumculuk sektöründeki 'Rekabet' soruşturması genişletildi... O soruşturmada yeni firmalar eklendi

Tavuk Eti 247 bin tonu aştı! Yumurtada düşüş yaşandı

Bakan Bolat ihracat verilerini paylaştı

Gelir Vergisi'nde stopaj 2030'a kadar uzatıldı