Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş'a gelen şikayetler yüzde 52 azaldı

Gaziulaş
GÜNDEM 6.06.2023 15:07:00 234 0

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gaziantep Ulaşım ve Bilişim Hizmetleri (Gaziulaş), yenilenen hizmet altyapısı ve çalışma politikasıyla geçmiş yıllara göre gelen şikayetlerde yarı yarıya azalma yaşadı.

GAZİANTEP (İGFA) - Sürdürülebilir politikaları ve teknolojiye yaptığı yatırımlarla toplu ulaşımda Gazi şehirlilere hizmet vermeyi sürdüren Gaziulaş, bini aşan personel sayısı ile çalışmalarını sürdürüyor.

Yapılan son yatırımlarla şikayet oranlarında bir sene içerisinde yüzde 52 azalma görüldü.

2022 yılında yeniden yapılandırdığı Müşteri İlişkileri Yönetimi alt yapısıyla son bir yılda 100 bin üzerinde vatandaşa hizmet verdi. Hizmet verilen vatandaşların yüzde 95’inde telefon görüşmesi sırasında anında sorun çözüme kavuşturuldu.

Gaziulaş, Gazi şehirlilerin toplu taşımada sorunlarını çözmek ve taleplerini almak için 7 gün 24 saat ulaşılabilir olarak faaliyetlerini sürdürüyor.    

Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Bakan Yerlikaya: 2025’te 30 saldırı engellendi, 308 sığınak imha edildi

Bakanlardan okullarda 'yerli değer' vurgusu

Ankara-Niğde Otoyolu'na uluslararası ödül

Dijital dünyada çocuklara güvenlik hamlesi... "Çocuklar Güvende" platformu devrede

Ankara-İzmir YHT hattıyla Anadolu'ya modern ulaşım ağı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Gazze'de soykırım, Suriye’de sessiz katliam yaşandı

Bakan Şimşek: Vergi borçlarını silme yetkimiz yok

TBMM Başkanı Kurtulmuş Büyükelçilere seslendi: Terörsüz Türkiye başarıyla sona erecek

Dikkat! Ticaret Bakanlığı yılbaşı öncesi uyardı

2024'te doğan yeni girişim oranı yüzde 15,8 oldu... En fazla girişim İstanbul'da kuruldu

Sağlık Bakanlığı, Nükleer Tıp Hizmetleri Yönetmeliğini güncelledi

Türkiye, Akdeniz ve Karadeniz su ürünlerinde lider konumda

81 ilde göçmen kaçakçılığı denetimi!

Meteoroloji’den kuvvetli yağış ve rüzgar uyarısı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Hep birlikte Türkiye'yiz