EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor

EMITT Türk turizminin geleceğine ışık tutuyor
GÜNDEM 15.04.2023 16:59:17 230 0

Latin Amerika’dan Uzak Doğu’ya kadar 30 farklı ülkeden 600’e yakın katılımcı turizm potansiyelini sergilemek için EMITT Turizm Fuarı’nda yerini aldı.

İSTANBUL (İGFA) - Dünyanın en büyük beş turizm fuarından biri olan EMITT; sektör stratejisini desteklemek, bilgi alışverişi sağlamak, inovasyonu teşvik etmek için sektörün yanında yer almaya devam ediyor. Fuar, bu yıl da turizme hizmet veren kamu kurumları-özel sektör-akademi tarafları arasında etkileşim yaratmak, yeni fikirlerin tanıtılmasına katkıda bulunmak adına iş geliştirmeye yönelik etkinliklerle sektörün nabzını tutuyor. EMITT’te ülkeler, kuracakları stantlarda, coğrafi özelliklerini, tarihsel ve kültürel ögelerini ve yemeklerini tanıtarak ziyaretçilere renkli bir fuar deneyimi yaşatıyor.  

Fuarın ikinci günündeki etkinlikler kapsamında; ‘Sürdürülebilir Destinasyon Yönetimi’, ‘İhracat Stratejisinde Sağlık Turizmi Planı’, ‘Destinasyonları Klişelerin Ötesine Geçiren Influencer Stratejileri’ ve ‘Sektörün Yükselen Güçleri: Eko-Agro-Gastro Turizm’ başlıklı konular sektör temsilcileri tarafından masaya yatırıldı.

İstanbul ve Türkiye pazarlamasının stratejik hedefleri arasında olduğunu belirterek sözlerine başlayan  IGA Dijital Medya Müdürü Mertcan Tanaydın, “İstanbul ve Türkiye’nin pazarlaması için yaptıkları çalışmalarda Influencerlarla önemli iş birlikleri yaptıklarının altını çizdi. Tanaydın, “Hiç şüphesiz Influencerlar içerik pazarlamasında bir yayıncı. Influencerlar bizim önemli partnerlerimiz arasında yer alıyor. Ülke ve pazar odaklı çalıştığımız Influencer grupları var. Ama biz bunun biraz daha kullanıcı özelinde karşılığının bulunması gerektiğine inanıyoruz. Bir marka ile hedef kitlenin buluşmasında Influencerlar köprü görevi görüyor. Ama topluluğun büyüklüğünden çok niteliği önemli. Sizin ne söyleyeceğiniz ile nasıl anlatacağınız burada büyük önem arz ederken, verilmek istenen mesajın hedef kitle özelinde anlaşılabilir, daha sade ve nokta atışı bir iletişim tarzı ile verilmesi gerekiyor” dedi.

Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

Türkiye, Akdeniz ve Karadeniz su ürünlerinde lider konumda

81 ilde göçmen kaçakçılığı denetimi!

Meteoroloji’den kuvvetli yağış ve rüzgar uyarısı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Hep birlikte Türkiye'yiz

TBMM'de bütçe mesaisi sürüyor

Ramazan Yavuz’dan Dünya Türk Dili Ailesi Günü Mesajı

Hizmet üretimi yıllık arttı, aylık geriledi! İletişim ve gayrimenkul hizmetleri revaçta

TDV Adıyaman Kadın Kolları Gönüllüleri “İyilik Atölyesi”nde Buluştu

Türk Eğitim-Sen’den Vali Osman Varol’a Ziyaret

Ankara 'Köklerden Geleceğe Nefes' oluyor

Bakan Tekin'den 'Dünya Türk Dili Ailesi' mesajı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türk Dünyası küresel güç odağı olacak

Esenboğa'ya aktarmasız metro geliyor

1,4 milyar liralık SED ödemeleri hesaplarda

Türkiye'nin dijital kalesi Gölbaşı'nda yükseliyor