GÜNDEM

GÜNDEM Haberleri

DEPSAŞ'tan abonelerine moral

DEPSAŞ'tan abonelerine moral

DEPSAŞ
GÜNDEM 4.03.2023 10:17:50 139 0

DEPSAŞ Enerji (Dicle Elektrik Perakende Satış A.Ş), yaşanan depremin ardından Şanlıurfa ile Diyarbakır illerindeki faturalandırma süreçlerini değerlendirdi.

DİYARBAKIR (İGFA) - DEPSAŞ Enerji Genel Müdürü Murat Karagüzel tarafından yapılan açıklamada, elektrik faturalarının bölgelerinde genelde 25-35 günde bir okunduğunu ve deprem felaketiyle birlikte bu sürenin 45-50 güne uzadığını, ancak hiçbir abonelerine “ulusal tarife” dışında ek bir ödeme çıkarmadıklarını, diğer bir ifade ile hiçbir aboneye herhangi bir zam uygulamadıklarını belirtti.

Şanlıurfa, Diyarbakır, Mardin, Batman, Siirt ve Şırnak illerinde 69 hizmet lokasyonuyla yaklaşık 2 milyon müşteriye elektrik perakende satış hizmeti sunan DEPSAŞ Enerji, yaşanan depremin ardından kendi bölgesindeki elektrik tedarik çalışmalarını hassasiyetle ve şeffaflıkla sürdürmeye devam ediyor. Bu kapsamda DEPSAŞ Enerji Genel Müdürlüğü, elektrik tedarik bölgesinde olan ve depremden etkilenen Şanlıurfa ile Diyarbakır illerindeki faturalandırma süreçlerine dair son gelişmeleri aktardı. 

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan DEPSAŞ Enerji Genel Müdürü Murat Karagüzel, elektrik faturalarının bölgelerinde 25-35 günde bir okunduğunu ve deprem felaketiyle birlikte bu sürenin 45-50 günlere uzadığını ifade ederek hiçbir abonelerine ekstra bir ödeme çıkmadığını belirtti. Karagüzel, “Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği gereğince faturalandırma yapmaktayız. Bu kapsamda faturalar olağan koşullarda 25-35 günde bir okunuyor ancak depremin ardından faturalandırma 45-50 güne uzadı.  Abonelerimizin kullanım gün sayısına bağlı tüketiminin artmasından ötürü faturalarında artış yaşansa da, ‘ulusal tarife’ uygulandı. Dolayısıyla herhangi bir zamlı tarife uygulanması söz konusu olmadı. Biz her aşamada abonelerimizin yanındayız. Tüketim gün sayısı ne olursa olsun günlük 8 Kwh ve altındaki tüketimler, daha önceden de olduğu gibi 1. kademeden yani indirimli tarifeden hesaplanıyor, günlük 8 Kwh üzerindeki tüketimler ise 2. kademeden faturalandırılıyor. Faturaların doğruluğunu ise isteyen herkes, EPDK’nın internet sayfasında “Fatura Hesaplama Modülü” üzerinden tüketilen enerji miktarlarını Kwh cinsinden girerek kontrolleri yapabilir” dedi. 

Haber Kaynak : igf
Anahtar Kelimeler: depsaş'tan abonelerine moral

İlginizi Çekebilir

Sincik İmam Hatip Ortaokulu’ndan “Hz. Peygamber’i Anma ve Anlatma” Programı

Adıyaman Üniversitesi İİBF’de STK Zirvesi Gerçekleştirildi

Kâhta’da Yeni Araç Muayene İstasyonu Hizmete Açıldı

Bakan Yerlikaya'dan aşırı hız uyarısı: Bir can daha kaybettik, buna dur demeliyiz

DİSK Güney Marmara'dan Bursa'da kitlesel açıklama

MKE'nin yerli ve milli makineli tüfeği MMT göreve hazır

TARSİM'de yeni dönem başlıyor... Pilot uygulama Tekirdağ’da başlıyor

Büyükçekmece'deki özel huzurevi olayına Bakanlık müdahalesi

Bakan Yerlikaya'dan 'AFAD' mesajı

Bakan Tunç: 17-25 Aralık kumpası tarihin çöp sepetine atıldı

'Fatih Acacı için adalet' sloganları Ankara'da adliye önünde yankılandı!

TTK'nın 2026 yılı idari para cezaları belirlendi

TBMM'de bütçe görüşmeleri devam ediyor

Kasım'da 900 bine yakın taşıt trafiğe eklendi... Toplam taşıt sayısı 33 milyonu aştı

Prof. Dr. Halaçoğlu: Türk dili, binlerce yıllık devlet ve medeniyet hafızasının taşıyıcısıdır