Asya, ev ve mutfak eşyaları sektörünün gözde rotası

Asya, ev ve mutfak eşyaları sektörünün gözde rotası

Asya, ev ve mutfak eşyaları sektörünün gözde rotası
EKONOMİ 30.07.2023 13:13:00 288 0

Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği (EVSİD), Asya'nın en büyük ev ve mutfak eşyaları fuarı Mega Show’a 20-23 Ekim 2023 tarihlerinde İDDMİB ve EVSİD organizasyonu ile milli katılımla çıkarma yapacak.

İSTANBUL (İGFA) - Geçtiğimiz yılı 3,5 milyar dolar ihracatla kapatan ev ve mutfak eşyaları sektörünün çatı kuruluşu EVSİD, sektörde ihracatı geliştirecek etkinlikler düzenlemeye devam ediyor.

EVSİD, Türk ev ve mutfak eşyaları sektöründe faaliyet gösteren firmaların ihracat pazarlarını geliştirmek için Ticaret Bakanlığı tarafından açıklanan uzak ülkeler stratejisi kapsamında İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçıları Birliği (İDDMİB) iş birliği ve Ticaret Bakanlığı desteği ile Hong Kong'da düzenlenecek olan Asya'nın en büyük ev ve mutfak eşyaları fuarı Mega Show’a 20-23 Ekim 2023 tarihleri arasında milli katılım organizasyonu gerçekleştirecek.

Son olarak 2019 yılında milli katılım gerçekleştirilen ve pandemi nedeniyle ara verilen Mega Show Fuarı'nın 130'dan fazla ülkeden 40 binin üzerinde profesyonel alıcı tarafından ziyaret edildiğini belirten EVSİD Başkanı Talha Özger, "Sadece Uzakdoğu değil Kanton fuarını ziyaret etmek için bölgeye seyahat eden Avrupa, Amerika ve Okyanusya dahil tüm dünyadan alıcıların ilgisini çekiyor. Mega Show Fuarı’nın önceki yıllardaki ziyaretçi profilinin kalitesi dikkate alınarak bu yıl İDDMİB ve EVSİD tarafından fuar idaresi ile yapılan görüşmeler sonucu fuarın ana girişinde bir alan tahsis edildi. Bu alanda yaklaşık 30 Türk firmasının katılımı bekleniyor." dedi.

ÖNCELİK MADE IN TÜRKİYE ALGISI

Mega Show Fuarı'nın, ev ve mutfak eşyaları başta olmak üzere kırtasiyeden oyuncağa birçok tüketim ürünü için uluslararası satın almacıların ortak noktası olduğunu kaydeden Özger, "Bu fuar ile hem büyük satın alma grupları ve uluslararası zincirlerin alıcılarına ulaşmayı, hem de pazar payımızın düşük olduğu ancak büyük potansiyel barındıran Asyalı alıcılara ulaşmayı hedefliyoruz. Katılım sağladığımız her fuarda önceliğimiz Made in Türkiye algısını ön plana çıkarmak. İkinci öncelik ise Türk firmalarının bireysel markaları ile tanınması" diye konuştu.

Haber Kaynak : igf

İlginizi Çekebilir

İnşaat üretimi yıllık yüzde 28 arttı

Ücretli çalışan sayısı Ekim’de yıllık yüzde 1 arttı

SEDDK'dan üç önemli düzenleme... Sigorta sektöründe finansal raporlama kuralları 2027'ye ertelendi

Mesleki Yeterlilik Kurumu, yeni ulusal standartları yayımladı

502 firmaya Dahilde İşleme İzni verildi

Adıyaman’ın Ekonomisi CNBC-e’de Gündeme Geliyor

ABB'nin kırsal kalkınma destekleri sürüyor

TSKB ve KfW Kalkınma Bankası’ndan 250 milyon Euro’luk yeni anlaşma

Kredi kartlarında yeni dönem başlıyor

KTO, makine ve takım tezgahları sektörünün nabzını tuttu

İşte 2026 yılı doğal çiçek soğanlarının ihracat listesi

Tohumculuk sektöründeki 'Rekabet' soruşturması genişletildi... O soruşturmada yeni firmalar eklendi

Tavuk Eti 247 bin tonu aştı! Yumurtada düşüş yaşandı

Bakan Bolat ihracat verilerini paylaştı

Gelir Vergisi'nde stopaj 2030'a kadar uzatıldı