AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı

Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı.

AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı
GÜNDEM 20.01.2025 17:21:00 275 0

AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da, 14 bin 378 kişiyle anket çalışması yapıldı. Buna göre, AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu başarı, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve etkili çözümler üretme, yine müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.

Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı. AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da yapılan anket çalışmasında soruları 14 bin 378 kişi yanıtladı ve katılımcıların yüzde 93’ü memnuniyetlerini dile getirdi. 2024’te bir önceki yıla göre çağrı artışı yaşanırken, 1 milyonu aşkın çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. 686 bin 212 çağrı müşteri temsilcisine bağlanmadan ve beklemeden sesli yanıt sisteminde sonuçlandı.

Günlük yanıtlanan ortalama çağrı sayısı 3500 olarak gerçekleşirken, tüketicilerin belirtilen hizmetler için çağrı merkezini aradığında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süresi ortalama iki saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kayıtlara geçti.

Bu çağrıları arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, şikâyet ve geri bildirimler, genel bilgilendirme konularındaki çağrılar ile fatura işlemleri, ödeme işlemleri ve abonelik işlemleri oluşturdu.

Sesli yanıt sisteminde, 650 bin 147 tüketici “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi“ konusunda hizmet alırken, 36 bin 65 tüketici robot sistemde “Fatura Sorgulama” işlemi gerçekleştirerek operatöre bağlanmadan işlemlerini tamamladı.

İlginizi Çekebilir

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Hep birlikte Türkiye'yiz

TBMM'de bütçe mesaisi sürüyor

Ramazan Yavuz’dan Dünya Türk Dili Ailesi Günü Mesajı

Hizmet üretimi yıllık arttı, aylık geriledi! İletişim ve gayrimenkul hizmetleri revaçta

TDV Adıyaman Kadın Kolları Gönüllüleri “İyilik Atölyesi”nde Buluştu

Türk Eğitim-Sen’den Vali Osman Varol’a Ziyaret

Ankara 'Köklerden Geleceğe Nefes' oluyor

Bakan Tekin'den 'Dünya Türk Dili Ailesi' mesajı

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türk Dünyası küresel güç odağı olacak

Esenboğa'ya aktarmasız metro geliyor

1,4 milyar liralık SED ödemeleri hesaplarda

Türkiye'nin dijital kalesi Gölbaşı'nda yükseliyor

Ticaret'ten yasa dışı bahis reklamlarına darbe! 15 yüksek takipçili hesaba erişim engeli

Kabine yoğun gündemle toplanıyor

Hatay’da 4,2 büyüklüğünde deprem